Algemene Voorwaarden van Goedimmuunsysteem.nl

Artikel 1: Definities

 

  1. Aanbieder/Wij: Goedimmuunsysteem.nl, gevestigd te Oderlaan 35, Son en Breugel en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 17272183.

  2. Klant/U: De natuurlijke persoon of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met de Aanbieder.

  3. Overeenkomst: De afspraak tussen de Aanbieder en de Klant met betrekking tot de koop van Producten en/of Diensten.

  4. Diensten: De door de Aanbieder aangeboden diensten, zoals individuele begeleiding, kookworkshops en verwendagen.

  5. Producten: De door de Aanbieder aangeboden fysieke artikelen in de webshop (o.a. boeken, supplementen, natuurlijke producten,bloesemremedies).

  6. Webshop: De website van de Aanbieder, www.goedimmuunsysteem.nl

 

Artikel 2: Toepasselijkheid

 

  1. Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de Aanbieder en op elke tot stand gekomen Overeenkomst tussen de Aanbieder en de Klant.

  2. Voordat de Overeenkomst wordt gesloten, wordt de tekst van deze Algemene Voorwaarden aan de Klant beschikbaar gesteld.

 

Artikel 3: Het Aanbod en de Overeenkomst

 

  1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

  2. De Overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de Klant van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

  3. De Aanbieder is niet gebonden aan kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod.

 

Artikel 4: Prijzen en Betaling

 

  1. De vermelde prijzen voor Diensten en Producten zijn, tenzij anders vermeld, inclusief BTW en andere heffingen.

  2. Betaling dient te geschieden binnen de termijn en op de wijze zoals vermeld in de Webshop of op de factuur.

  3. Bij niet-tijdige betaling heeft de Aanbieder het recht de levering van Producten en/of Diensten op te schorten totdat de betaling is voldaan.

 

Artikel 5: Levering en Uitvoering van Diensten

 

  1. De Aanbieder zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij de uitvoering van de Diensten.

  2. Afspraken: Gemaakte afspraken voor Individuele Begeleiding of Workshops zijn bindend. Annulering door de Klant dient uiterlijk 48 uur van tevoren te geschieden. Bij latere annulering of no-show, is de Aanbieder gerechtigd de kosten volledig in rekening te brengen.

  3. Advies: De adviezen van de Aanbieder zijn gebaseerd op de Traditionele Chinese Geneeskunde en natuurlijke principes. De adviezen vervangen in geen geval medische diagnose of behandeling door een arts.

 

Artikel 6: Levering van Producten 

 

  1. Als plaats van levering geldt het adres dat de Klant aan de Aanbieder kenbaar heeft gemaakt.

  2. De Aanbieder zal geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen.

  3. Het risico van beschadiging en/of vermissing van Producten berust bij de Aanbieder tot het moment van bezorging aan de Klant of een vooraf aangewezen en aan de Aanbieder bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

 

Artikel 7: Herroepingsrecht (Annuleren)

 

 

7.1 Diensten

 

  1. De Klant kan een overeenkomst met betrekking tot een Dienst gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden, tenzij de Dienst al volledig is uitgevoerd binnen deze termijn of de Dienst op uitdrukkelijk verzoek van de Klant al is gestart (bijvoorbeeld bij een direct ingaande online cursus).

  2. Bij annulering van workshops of verwendagen gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in Artikel 5.

 

7.2 Producten

 

  1. De Klant kan een overeenkomst met betrekking tot de koop van een Product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden.

  2. De Klant dient tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het Product en de verpakking. Het Product mag slechts in die mate worden uitgepakt of gebruikt voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het Product wenst te behouden.

  3. Uitsluitingen: Producten die snel bederven, verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden (zoals supplementen, crèmes of bloesemremedies waarvan de verzegeling is verbroken na levering) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

 

Artikel 8: Klachtenregeling

 

  1. Klachten over de uitvoering van de Overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de Aanbieder.

  2. Bij de Aanbieder ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

 

Artikel 9: Aansprakelijkheid

 

  1. De Aanbieder is enkel aansprakelijk voor directe schade die is ontstaan door opzet of grove schuld van de Aanbieder.

  2. De Aanbieder is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van het niet opvolgen van medisch advies, aangezien de Diensten en Producten geen vervanging zijn voor reguliere medische zorg.

 

Artikel 10: Slotbepalingen

 

  1. Op overeenkomsten tussen de Aanbieder en de Klant is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

  2. Geschillen tussen de Aanbieder en de Klant worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in 's-Hertogenbosch.